Skip to content
Ven Avenir graficka designerka a brand specialistka

Ven Avenir

grafická designérka a brand specialistka

  • Kdo jsem
  • Služby
  • Portfolio
  • Reference
  • Rozhovory
  • Kontakt

Portfolio

ukázka nejnověji realizovaných projektů na Instagramu & starší práce v portfoliu na Behance.

a_ven_ir

a_ven_ir
REBRANDING 06 Vybrat nové brandové barvy místo REBRANDING 06

Vybrat nové brandové barvy místo původní černé a bílé? Tak tohle bylo fakt lehké, barvy se nezměnily, jen jsem si k nim jasně definovala, proč to tak je. 

Černá a bílá jsou všechno a nic, jin a jang, pozitiv a negativ, zkrátka jsou na koncích celé škály a je jsou v nich všechny a zároveň žádné barvy. Barevné barvy jsou pro mé klienty a chci, abych byla vždy svobodná vybírat z celé škály a nebýt limitována. Je to samozřejmě v souladu s mým minimalistickým přístupem a grafickým cítěním. A jak krásně řekla  @magdalenailustruje černobílá proto, že je to takový “metajazyk” vizuálního stylu (je to kombinace nad všemi kombinacemi).

#branding #marketing #graphicdesign #design #logo #digitalmarketing #brand #socialmedia #socialmediamarketing #graphicdesigner #logodesigner #brandidentity #entrepreneur #designer #creative #logodesign #art #marketingdigital #smallbusiness #brandingdesign #grafickadesignerka #grafickydesign #rebranding #vizualnistyl #vizualniidentita #branddesigner #venavenir #colourpalette #colourpalette #colourcombination
REBRANDING 05

Mít nebo nemít logo? Za mě ve většině přápadů vlastně asi spíš ani nemít. Podle mě je mnohem důležitější vyladěný vizuální styl a hlavně praktický vizuální styl, s kterým je jednoduché, rychlé a efektivní (a jo, taky i efektní) pracovat.

Nicméně když už takový vyladěný vizuální styl existuje, může být promyšlené a precizně provedené logo třešničkou na dortu.

Moje logo si mě v průběhu tvorby vizuálního stylu, tj. hledání vhodného grafického prvku, ladění barevné palety, definování brandových písem a nekonečnému vracení k tomu, co jsou hodnoty a vize mé značky a kdo jsou mí ideální klienti, našlo a tak by byla škoda si ho schovat jen do šuplíku.

Jedním z požadavků na dobré logo je, že by mělo být samovysvětlující. Přesto si tu dovolím pár řádků o tom, co jsem svým logem chtěla vyjádřit. V první řadě jsem chtěla, aby odráželo můj minimalistický přístup. Skrývají se v něm iniciály VA v lehce upraveném hlavním brandovém fontu Contralto Light. Spojením písmen V a A vznikly drobné precizně vybroušené drahé kameny, které dohromady vytváří ucelenou mozaiku nebo dokonalý šperk v podobě hvězdy/vločky. Logo má ještě několik skrytých významů, o které se ráda podělím v budoucnosti.

#branding #marketing #graphicdesign #design #logo #digitalmarketing #brand #business #socialmedia #advertising #socialmediamarketing #graphicdesigner #logodesigner #brandidentity #entrepreneur #designer #creative #logodesign #art #marketingdigital #smallbusiness #brandingdesign #grafickadesignerka #grafickydesign #rebranding #vizualnistyl #vizualniidentita #branddesigner #venavenir
REBRANDING 04 Mám tu další dílek do skládač REBRANDING 04

Mám tu další dílek do skládačky zvané můj nový brand a tou je typografie. Výběr hlavního a doplňkového brankového písma je stejně zásadní jako tvorba barevné palety. U svých klientů mu kladu velký důraz a stejně jako u barev se snažím najít taková písma, která odrážení hodnoty dané značky a osloví ty správné klienty. Neméně důležité je, aby spolu vybraná písma ladila. Nevím jak vy, ale já si sama sobě jsem tím nejnáročnějším klientem a opravdu jsem na sebe musela vytasit všechny techniky, metody a zbystřit intuici, abych si svá písma našla.

Jak už jsem psala v předchozích příspěvcích, vše se v mém novém brandu vizuálně točí kolem linek, linií, kontrastu mezi tmavým a světlým, kontrastu v tloušťkách a provedeních. A to samé jsem hledala i u vhodného písma. Věděla jsem, že písmo bude bezpatkové – to je změna oproti původnímu písmu, protože chci, aby působilo moderně a svěže. Nakonec jsem objevila překrásné Contralto Light z písmolijny @synthview_type_design  Jejich popis písma přesně vystihuje, co jsem hledala:

Contralto is a high contrast sans-serif font family, crafted to look elegant but contemporary thanks to soft humanist shapes mixed with sharp geometric details.

Jako doplňkové písmo jsem pak zvolila Encode Sans Light a tady je jeho geniální popis, který přesně sedí na mé potřeby:

Encode Sans is a versatile workhorse sans-serif, offering a unique blend of warmth and practicality. Its humanist aspects of simple letterforms and open apertures keep it crisp and legible, while its geometric approach of rounded letters with partially-straightened sides delivers a friendly but precise tone.

Věřím, že zkušenost s hledáním brandových písem pro sebe samu obohatí i mé klienty a budu díky ní ještě lépe vnímat jejich potřeby a požadavky a hledat pro ně ta nejlepší řešení.

#branding #graphicdesign #design #logo #digitalmarketing #brand  #socialmedia #socialmediamarketing #graphicdesigner #logodesigner #brandidentity #logodesign #marketingdigital #smallbusiness #brandingdesign #grafickadesignerka #grafickydesign #rebranding #vizualnistyl #vizualniidentita #branddesigner #venavenir #typography #typografie #typeface #typefoundry #brandovepismo
REBRANDING 03 Vizuální styl se pro mě skládá REBRANDING 03

Vizuální styl se pro mě skládá ze tří základních a zásadních věci. Ty první vás asi hned napadnou: brandové barvy a brandová písma. Tím třetím je něco, co nazývám grafickým prvkem. Je to něco, co přivede předchozí dvě části k životu, je to něco, co z barev vytvoří obrazy. Může to být symbol, soubor ikon, zajímavě řešené pozadí atd. Svým klientům se vždycky snažím takový grafický prvek vymyslet a vytvořit tak, aby byl v souladu s jejich hodnotami a vizí a samozřejmě, aby zaujal jejich ideální klienty. V neposlední řadě je to něco, co je odliší od jejich konkurence.

Když jsem se zamýšlela, co bych si tak pro sebe vytvořila, aby to bylo v mém minimalistickém duchu, ale zároveň, aby to bylo něco, co zaujme, napadly mě linie, linky, čáry. Jsou základním grafickým elementem, takže splňují myšlenku minimalismu, zároveň jsou stavebním kamenem všech dalších složitějších elementů. Prostě vezmu iPad, otevřu Procreate a nějaké čáry si tam načmarykám. Naštěstí mě hodně rychle tahle myšlenka přešla a dostala jsem ještě lepší.

Vždyť já to chci mít dokonalé a krásné! A vlastně taky chci zažít tu péči, když se svěřím se svým požadavkem do rukou odborníka, který pro mě vytvoří něco, co sama nedokážu, a oslovila jsem úžasnou ilustrátorku @magdalena.ilustruje. S Magdou jsme se sešly nad kávou a později přesunuly do obchodu s výtvarnými potřebami, kde jsme probraly, co bych si přála a co by pro mě Magda mohla udělat. Magda se mě ptala na záludné, ale zásadní otázky ohledně mého branou a mojí vize, dávala do souvislostí to, jak pracuji a přistupuji ke svým klientům, s tím, jak by výsledné ilustrace mohly vypadat. Došly jsme k závěru, že její živé malby a kresby, tj. fyzická média, povýší moji prezentaci na něco unikátního a tím, že to budou autorské originály, bude v ní kousek skutečného umění.

A tohle je tedy výsledek Magdy tvorby. Na různých strukturách papíru jsou použity techniky jako akvarel, pero, fixa, pastelka nebo akryl. Já jsem z výsledku i ze spolupráce s Magdou naprosto nadšená! Co na to říkáte vy? 

#graphicdesigner #brandidentity #brandingdesign #grafickadesignerka #grafickydesign #rebranding #vizualnistyl #vizualniidentita #venavenir #ilustrace #art
REBRANDING 02 Když se řekne rebranding, větši REBRANDING 02

Když se řekne rebranding, většina lidí si jako první představí změnu brandových barev, redesign loga a nová firemní písma. Jenže tohle všechno je až třešnička na dortu, který se často v potu a slzách peče několik týdnů až měsíců. Hlavními ingrediencemi jsou – v nejvyšší bio kvalitě samozřejmě – revidované hodnoty a vize značky, jen jejich znovuvypěstování zabere spoustu času. Pak je potřeba do mixu přidat i čerstvě definovaného ideálního zákazníka, který se nám po letech mohl posunout právě do té vyšší kvality. Rozhodně je potřeba přidat i kapku své esence, té, která z nás dělá právě takové podnikatele, jakými jsme. Tak, tohle byl takový poetický popis, ve skutečnosti je to vcelku analytický proces.

Já se v mém procesu rebrandingu v jednu chvíli zasekla na důležité definici mojí značky. A i když jsem si stoprocentně jistá, že svému klientovi bych byla schopná rychle a správně poradit, přeci jen je to součást mojí práce, tak u sebe jsem se nemohla hnout z místa. Nepřicházely ty správné otázky a myšlenky odmítaly držet fokus a pořád mi někam odbíhaly. Ta odpověď tam někde v mlze byla, ale já sama ji nedokázala jasně vidět. Netrápila jsem se dlouho a rovnou napsala Petře, že rebranduji a dostala jsem se do slepé uličky, a domluvila si s ní konzultaci. Petru znám dlouho a vím, že je fakt profík, ale to, s jakou lehkostí, elegancí a hlavně jasnozřivostí mě konzultací provedla a k odpovědi dovedla, byl fakt skvělý zážitek. @petrarybkova mi na začátku položila několik skvělých, trefných otázek a moje odpověď začala vystupovat z mlhy. Pak jsem zavřela oči a Petra mě provedla úžasnou vizualizací, ve které jsem se cítila krásně uvolněně a obrazy chodily jasně a s jasným poselstvím. Po otevření očí jsem si byla stoprocentně jistá, že vím, jaké je správné řešení mojí zapeklité otázky. Na závěr nám zbyl ještě čas na doladění dalších důležitých byznys věcí a tak jsem z konzultace odcházela ještě o kousek bohatší. Pokud tedy tápete v jakékoliv otázce vaší značky a byznysu, určitě doporučuji konzultaci s Petrou.

#branding #marketing #graphicdesign #design #logo #digitalmarketing #brand #business #socialmedia #advertising #socialmediamarketing #graphicdesigner #
REBRANDING 01 Vítejte u mého znovuoživeného i REBRANDING 01

Vítejte u mého znovuoživeného instagramového profilu! 😀

Hned na začátku bych s vámi chtěla sdílet můj největší počin loňského roku a to rebranding mojí vlastní značky. V několika dalších příspěvcích vám povím nejen o nových brandových písmech nebo logu, ale hlavně o tom proč k rebrandingu došlo a jak celý proces probíhal. Věřím, že to pro vás jako podnikatele a podnikatelky bude přínosné.

Tenhle první příspěvek nese název moodboard a jedná se o inspiraci, která za výsledným vzhledem stála. Pravda je ale taková, že takhle se mi poskládal, až když bylo celé dílo dokonáno. Já tu inspiraci měla v hlavě, věděla jsem, co to je, ale takhle před sebou jsem to neviděla. Až před pár dny mi to došlo! Mojí inspirací je můj původní instagramový profil @ven_klement, který mám od prvního dne, kdy Instagram začal fungovat i na Androidu.

Na tomhle profilu sdílím svět kolem sebe mýma očima, sdílím to, co vidím a na co se ráda dívám. Jsou tam hlavně fotky z cest a hlavně fotky architektury, geometrie ve městech i v přírodě, jsou tam tahy, čáry, linky, linie. A to je přesně to, co mi bylo inspirací. 🥰

Dokážete popsat inspiraci, která stojí za vizuální podobou vaší značky? Máte moodboard a vracíte se k němu, jestli s vámi stále ladí?

#branding #marketing #graphicdesign #design #logo #digitalmarketing #brand #business #socialmedia #advertising #socialmediamarketing #graphicdesigner #logodesigner #brandidentity #entrepreneur #designer #creative #logodesign #art #marketingdigital #smallbusiness #brandingdesign #grafickadesignerka #grafickydesign #rebranding #vizualnistyl #vizualniidentita #branddesigner #venavenir
🖤 LA Schola 🤍 Akademie sebevědomého žensk 🖤 LA Schola
🤍 Akademie sebevědomého ženského podnikání

Úžasný projekt dvou úžasných žen – @ludmilahoosova a @probuzena, pro který mi bylo ctí i potěšením vytvořit logo a vizuální styl.

Ludmila s Adélou přišly s inovativním konceptem vzdělávání podnikatelek a navíc i s celkem jasnou vizí, jak by měla vypadat vizuální stránka. A především díky tomu, že jsou obě zkušené markeťačky a mentorky, a tudíž věděly, co od brandingu očekávají, byla spolupráce na @laschola_online rychlá, jasná a samozřejmě taky velmi příjemná na lidské rovině. 🥰
A jedno důležité připomenutí takhle při neděli... 😊

@jessicahische je neskutečně talentovaná (a samozřejmě tvrdou prací a trénováním!!! vypracovaná) ilustrátorka, krasopísmařka a typgrafka, rozhodně doporučuji sledovat pro pravidelnou dávku krásna. 🥰
🖤 Další úžasnou ženou a podnikatelkou, kte 🖤 Další úžasnou ženou a podnikatelkou, která se rozhodla na tvorbě vizuálního stylu a loga spolupracovat se mnou je @terezka.rothova.emocna.koucka 

🤍 A já jí za toto rozhodnutí mockrát děkuji, protože to byla překrásná spolupráce, dovolím si tvrdit, že obohacující pro obě strany.

🖤 A nesmírně mě těší, že se svojí novou grafikou tak krásně sžila a tady na Instagramu ji aktivně používá. Je to radost ji sledovat. 

🤍 S Terezkou jsem o naší společné cestě taky natočily rozhovor a kdybyste se na něj chtěli podívat, tak odkaz je v biu.
Tohle se mi hodně líbí. A neřekl to žádný s Tohle se mi hodně líbí. A neřekl to žádný sebestředný designér, ale naopak businessman – syn a zakladatele IBM a následně i prezident společnosti. 🥰
Dalším úžasným projektem a setkáním se skvělou klientkou byl vizuální styl a logo pro Katku Teplou, která se věnuje Ajurvédě. Společně jsme sladily barvy, našly vhodná písma a k dokonalosti vyladily logo. 🥰 Více o Katky naprosto profesionální práci s krásným lidským přístupem najdete na www.katkatepla.cz ❤️
Souhlasíte? 🖤 Je napodobování nejupřímně Souhlasíte? 🖤

Je napodobování nejupřímnější formou lichocení? 🤍

Setkali jste se ve svém podnikání s kopírováním vaší práce? 🖤

A jak jste se cítili a jak jste to celé vyřešili? 🤍
Blanka Drab ❤️ u-MĚ-ni ❤️ hedvábí ❤️ textil ❤️ obrazy

@blankadrab je nejen neskutečně talentovaná umělkyně, ale taky naprosto okouzlující bytost a já jsem ráda, že jsme tuto spolupráci navázaly a já mohla z inspirace z její práce a její osobnosti vytvořit logo a celý vizuální styl. 🥰
I když jsem o důležitosti grafického designu b I když jsem o důležitosti grafického designu bytostně přesvědčena a jsem si jistá, že mým klientům moje práce šetří čas, peníze i nervy, tak samozřejmě vím, že je v byznys světě spousta jiných, v různých fázích podnikání, důležitějších věcí. 😊

A když už jsem u těch různých fází podnikání...

Co myslíte, kdy je ten správný čas na to nechat si vytvořit profesionální vizuální styl a/nebo logo pro svůj byznys? 🥰
Kdo by se nechtěl nechat láskyplně hýčkat a n Kdo by se nechtěl nechat láskyplně hýčkat a navíc přírodou. Přesně takový zážitek nabízí moje další úžasná klientka Magda Michlová ve svém stejnojmeném salónu @hyckana_prirodou 

Tenhle projekt byl opravdu za odměnu, s Magdou jsme se velice rychle dokázaly naladit na to, jak má celý brand Hýčkaná přírodou vypadat, barvy prostě najednou samy vyskočily a bylo to ono, stejně tak i s písmy, do kterých jsme se obě zamilovaly.

A nejlepší je, že naše spolupráce dál trvá, Magda své logo i název zaregistrovala a má s obojím velké plány do budoucna. A já jsem moc ráda, že můžu být součástí její cesty, ani nemluvě o tom, že miluju, když mě opečovává ve svém salónu. 🥰
Měl by být design nadčasový? Je design ovlivněný aktuálními trendy špatný? A co je vlastně špatný design? 😊

Massimo Vignelli je další obdivuhodná ikona grafického designu, pro kterého byla nadčasovost designu jedním z hlavních kriterií. Ostatně jeho grafické zpracování plánku newyorského metra z roku 1972 je důkazem. 🥰
🤍 Vizuální styl a logo pro byznys mentorku a 🤍 Vizuální styl a logo pro byznys mentorku a markeťačku Ludmilu Hoosovou @ludmilahoosova 🖤

🖤 Tohle byla úžasná spolupráce, protože Ludmila je sama odborník na branding a značku jako takovou, takže jsem si naši komunikaci během projektu moc užívala.

🤍 Taky to byl jeden z prvních projektů, kdy jsem doplňující grafický prvek tvořila v Procreate na iPadu, od té doby na něj nedám dopustit a musím říct, že mi dává mnohem větší svobodu v převedení mých nápadů do reality.
A mám tu další inspirativní moudro k zamyšlen A mám tu další inspirativní moudro k zamyšlení. Autorkou je americká mega talentovaná a úspěšná designérka, art direktorka a ilustrátorka Jessica Walsh.

Co si o tomhle tvrzení myslíte? Souhlasíte? Platí to i ve Vašem oboru?
🐢❤️🏖 Potápění v Rudém moři 🐢❤️🏖 

Brandové barvy, písma a logo pro úžasný česko-egyptský pár, který propadl kouzlu potápění a tyto neobyčejné zážitky zprostředkovává i svým klientům. Více na www.potapeni-rudemore.cz 🥰

Kdo taky miluje moře a kdo přímo potápění? 😊
Na tenhle citát od slavného spisovatele jsem nar Na tenhle citát od slavného spisovatele jsem narazila nedávno, neznala jsem ho. A to i přesto, že je to jedna z nejdůležitějších a nejužitečnějších pouček, co jsem si odnesla ze studií na Shillington College. 😊

Během svojí praxe mi k ní přibyla ještě druhá část, která zní nějak takhle: Designér sice ví, že dosáhl dokonalosti, když není, co ubrat, nicméně také musí být schopen o tom citlivě a konstruktivně přesvědčit klienta. 🥰
Load More… Follow on Instagram

Zásady Cookies

Copyright © 2023 Ven Avenir | Signify by WEN Themes
Scroll Up
Spravovat Souhlas s cookies
Cookies používám k vylepšení webových stránek a služeb, které vám nabízím.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}